خرد كن نايسر پلاس اصل چند كاره خرد كن نايسر پلاس اصل چند كاره .

خرد كن نايسر پلاس اصل چند كاره

رنده نايسر دايسر

قيمت : 56,000 تومان 45,000 تومان

چند سالي است كه محصولي با نام نايسر دايسر پلاس در شبكه هاي مختلف تلويزيوني و در فضاي مجازي به شدت تبليغ مي شود.اما نايسر دايسر چيست و چگونه كار مي كند؟اگر مي خواهيد در اين مورد اطلاعات لازم را به دست اوريد با فروشگاه نايسر دايسر در ادامه مطلب همراه باشيد تا توضيحات كامل تري را در اين باره ارائه دهيم :

ما ايراني ها عادت داريم در غذاهاي خود از پياز زياد استفاده كنيم و همه مي دانيم خرد كردن و تكه تكه كردن  پياز داراي دردسرهاي خاص خود است و نمي توان براحتي اين كار را انجام داد و اگر حجم اين كار هم زياد باشد و مثلا قرار باشد براي يك مجلش مهماني اين كار را انجام دهيم كه ديگر نور علانور خواهد شد.حال چاره مشكل چيست و چگونه مي توان انرا مرتفع كرد ؟

ما پيشنهاد مي كنيم در اينگونه مواقع حتما از پياز خرد كن دستي نايسر دايسر استفاده نماييد. در واقع اين دستگاه نه تنها پياز بلكه هر انچه كه شما بخواهيد را مي تواند براحتي خرد و تكه تكه نمايد . مي توانيد انواع ميوه و سبزيجات خود را براحتي با اين دستگاه به ابعاد و اندازه هاي مشاوري در بياوريد.اگر مي خواهيد سيب زمين سرخ كنيد كافيست تا با استفاده از اين محصول تمام سيب زمين هاي خود را به شكلي زيبا و رد يكك اندازه خرد كرده و سپس سرخ نماييد.

خريد نايسر دايسر پلاس اصل با تيغه هاي اره اي آلماني

 

براي خريد تلفني اين محصول مي توانيد با شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴  تماس بگيريد.

 

پياز خرد كن دستي

خريد نايسر دايسر پلاس اصل با تيغه هاي اره اي آلماني

 

براي خريد تلفني اين محصول مي توانيد با شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴  تماس بگيريد.

 

 

پياز خرد كن نايسر دايسر در واقع محصولي است كه با توجه به كارايي بالايي كه دارد مورد نياز هر آشپزخانه اي مي باشد.شما از اين پس با خيال راحت و دبون هيچگونه مشكلي هر انچه كه پياز و سيب زمين و ديگر ميوه جات و سبزيجات كه داشته باشيد را مي توانيد در عرض چند دققه ان هم با كيفيت بسيار بالاي خرد و تكه تكه نماييد.مي توانيد زيباترين سالادهاي عمرتان را با كمك اين دستگاه در زماني كوتاه درست كنيد.باا توجه به كارايي فوق العاده اين محصول زمانيكه از ان استفاده مي كنيد گويي كه چند نفر همزمان در حال كمك كردن به شما در امور هستند و اينگونه است كه شما كارهايتان را با سرعيت به مراتب بالاتر از دفعات قبل مي توانيد انجام دهيد.

اما دستگاه پياز خرد كن ما چه خصوصياتي دارد ؟

قبل از هر چيز بايد بدانيد به دليل استقبال زيادي كه از اين محصول توسط خانوارهاي ايراني به عمل امده شاهد هستيم كه نمونه هاي تقلبي و بي كيفيت ان به وفور در بازار عرضه شده و با قيمتي پايين تر از قيمت نايسر دايسر واقعي در حال خريد و فروش هستند.به شما توصيه مي كنيم اگر مي خواهيد پول خود را دور نريزيد و به دنبال كيفيت هستيد تنها از محصولات اصلي استفاده نماييد.

دستگاه خرد كن نايسر دايسر اصل داراي تيغه هاي بسيار برنده از جنس فولاد هستند كه همين امر موجب شده تا خرد كردن هر ميوه اي را امكان پذير نمايند.در ضمن با توجه به كيفيت بالاي تيغه ها هيچگاه ميوه و سبزيجات شما له نخواهند شد و اين در حاليست كه در محصولات متفرقه و بي كيفيت به دليل استفاده از تيغه هاي كند و تقلبي اولا كار خرد كردن با سرعغت پايين تري انجام مي شود و دوم اينكه هيچگاه كيفيت خردد كردن اينگونه دستگاه هاي تقلبي مانند نمونه اصلي آن نخواهد بود.

بدنه نايسر دايسر اصل از جنس پلي كربنيك بوده و بسيار با كيفيت مي باشد و در مقابل ضربه  و خش مقاوم است. شستشوي ان بسيار راحت است و شما براحتي مي توانيد از ان استفاده نماييد . اما بدنه محصولاتي بي كيفيت از مواد درجه دوم ساخته شده و همين امر موجب مي گردد تا بر اثر ضربات شديد دچار شكستگي شود و بعد از مديت شاهد هستيد كه بروي بدنه آن خط و خش زيادي ايجاد خواهد شد.

دستگاه پياز خرد كن

در ديگر نگاه مي توان اينگونه پياز خرد كن نايسر دايسر را توصيف كرد :

تيغه هيا فولادي برنده

بدنه با كيفيت ضد خش و ضد ضربه

داراي چندين سري مختلف براي خرد كردن در ابعاد متفاوت

داراي يك رنده بسيار تيز

 

خريد نايسر دايسر پلاس اصل با تيغه هاي اره اي آلماني

 

براي خريد تلفني اين محصول مي توانيد با شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴  تماس بگيريد.

اين روزها زمان براي همه ما بسيار مهم است و نمي توانيم  تنها به صرف درست كردن يك سالاد و يك غذا زمان با ارزش خود را در آشپزخانه سپري كنيم.بهرتين راهكار اين است كه با استفاده از ابزارهايي همچون نايسر دايسر بر سرعت كارها افزوده و از زمان خود نهايت استفاده را ببريم.شما براي خريد نايسر دايسر خود مي توانيد همين الان از فروشگاه ما اقدام نماييد و محصولي اصلي و بسيار با كيفيت را دريافت كنيد.

كافيست تا بروي دكمه خريد پستي كه رد زير امده كليك كرده و به صورت اينترنتي سفارش خود را ثبت نماييد. ما ابتدا محصول را براي شما ارسال كرده و شما بعد از رديافت ان وجه كالا را به مامور پست خواهيد داد.

همچنين مي توانيد به صورت تلفني با شماره ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ تماس گرفته و سفارش خود را تلفني ثبت نماييد.

شما مي توانيد به صورت پيامكي ادرس+ كد پستي + نام محصول + نام گيرنده را به شماره ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ پيامك داده و از اين روش سفارش خود رادر سايت ما ثبت نماييد.

پياز خرد كن

در دستگاه پياز خرد كن اصلي تيغه ها به گونه اي به كار رفته اند كه شما در حين كار هيچگونه آسيبي نخواهيد ديد و هر چقدر هم كه با سرعت بالاتري بخواهيد كار كنيد هيچگونه خطري شما را تهيد نخواهد كرد.

محصول اصلي با توجه به كيفيت بالايي كه دارد تنها با فشار دادن يك اهرم مي تواند عمل خرد كردن و تكه تكه كردن هر ميوه و سبزيجاتي را براي شما انجام دهد.شما در عرض كمتر از ۵ دقيقه مي توانيد يك سالاد بسيار زيبا و چشم نواز را درست كنيد و اين تنها با داشتن اين محصول امكان پذير است.

 

 

 

 

خريد خرد كن نايسر دايسر پلاسرنده نايسر دايسر پياز خرد كنسالاد خرد كنخرد كن سيب زمينيخريد سبزي خرد كن


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۲۳:۰۶ توسط:ولي موضوع: