خرد كن نايسر پلاس اصل چند كاره خرد كن نايسر پلاس اصل چند كاره .

خرد كن نايسر پلاس اصل چند كاره

سبزي خورد كن

قيمت : 56,000 تومان 45,000 تومان

معمولا خرد كردن ميوه ها و سبزيجات كاري پر زحمت و وقت گير است و اگر بخواهيم اين كار راب راي تعداد زيايد ميوه و سبزي انجام دهيم كه ديگر بدتر.جدا زا زحمت هاي زياد اين كار معمولا نمي توان تمام قطعات خرد شده را در يك ابعاد و اندازه تكه تكه كرد و همين موضوع باعث خواهد شد تا شكل و ديزاين غذاي مورد نظرمان كمي بد جلوه نمايد.اما نگران نباشيد ما براي شما پيشنهاد ويژه اي داريم , اگر به دنبال يك سيب زميني خرد كن بسيار با كيفيت هستيد اگر مي خواهيد تمامي ميوه هاي خود را به آساني خرد نماييد و اگر دوست داريد تا سبزي خرد كني با كيفيت را در اختيار داشته باشيد از محصول نايسر دايسر پلاس استفاده نماييد.

فروشگاه نايسر دايسر ارائه دهنده محصول اصلي نايسر دايسر مي باشد . دقت نماييد بسياري از فروشگاه اينترنتي اقدام به فروش محصولي با همين نام اما در كيفيت بسبار پاييني كرده اند. اين محصولات بي كيفيت درجه دوم و تقلبي محسوب مي شوند و هيچگاه نمي توانند تمامي انتظارات شما را از يك كالاي اصلي برآورده نمايند.به همين دليل است كه معمولا قيمت تمام شده انها كمي پايين تر و ارزان مي باشد و بسياري بهه خاطر اين موضوع اقدام به خريد انها كرده و بعد از آنكه كالا را دريافت كردند از خريد خود پشيمان خواهند شد.پس در نظر داشته باشدي كه قيمت نايسر دايسر اصل معمولا كمي بيشتر از نمونه هاي بي كيفيت درونن بازار است.

 

خريد نايسر دايسر پلاس اصل با تيغه هاي اره اي آلماني

 

براي خريد تلفني اين محصول مي توانيد با شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴  تماس بگيريد.

 

سيب زميني خرد كن

اگر به دنبال خريد نايسر دايسر اصلي هستيد مي توانيد همين الان از طريق يكي از روش هاي زير اقدام به تهيه اين محصول از طريق فروشگاه ما نماييد :

بروي دكمه خريد پستي در زير كليك كرده و به راحتي و به صورت آنلاين سفارش خود را ثبت نماييد.

مي توانيد همين الان به صورت تلفني سفارش خود را ثبت نماييد. كافيست تا با شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ تماس حاصل فرماييد.

مي توانيد مشخصات خود از قبيل : آدرس كامل پستي + نام محصول + نام گيرنده + كد پستي را به شماره ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴ پيامك دهيد و سفارش خود را ثبت نماييد.

يكي از مهمترين مشكلاتي كه اكثر خانم ها در منزل دارند اين است كه فرصت و زمان كافي براي اينكه بتوانند با دقت و حوصله ميوه ها و سبزيجات خود را خرد كنند ندارند و چون اين كار با عجله صورت مي گيرد معمولا ابعاد و اندازه هيا خرد شده يكسان نبوده و همين بسيار براي آنها ناراحت كننده است.اما چاره كار استفاده از دستگاه نايسر دايسر است. اين محصول به عنوان خرد كن سيب زميني و پياز و … هر آنچه كه شماا فكرش را كنيد كارايي داشته و با توجه به قيمت بسيار ارزان ان كاملا وجود ان در هار خانه اي ضروري به نظر مي رسد.

شما با در اختيار داشتن اين دستگاه خرد كن سيب زميني در يك چشم بر هم زدن مي توانيد هر تعداد سيب زميني كه داريد را به تكه هاي كاملا مساوي و هم اندازه خرد نماييد و از تماشاي نتيجه كار لذت خواهيد برد. تنها با فشار يك اهرم تيغه هاي تيز اين محصول هر چيزي راب راي شما خرد و تكه تكه خواهد كرد.دشتگاه به گونه اي طراحي و ساخته شده است تا شما در حين كار از ايمني كامل برخوردار باشيد و به هيچ وجهه امكان آسيب رساندن به شما در حين كار حتي در سرعت هيا بالا وجود ندارد.

خريد نايسر دايسر پلاس اصل با تيغه هاي اره اي آلماني

 

براي خريد تلفني اين محصول مي توانيد با شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴  تماس بگيريد.

 

خرد كن سيب زميني

انواع سبزي و ميوه و سيب ز ميني و پياز و بادمجان را مي توانيد به صورت بسيار زيبا و ديدني با اين سبزي خرد كن خرد و تكه تكه كنيد و مي توانيد زيباترين سالادهها را در كمتزين زمان ممكن درست كنيد.در كنار اين نايسر دايسر اصل كه براي شما ارسال ميكنيم يك رنده بسيار تيز نيز وجود دارد تا شما براي رنده كردن ميوه هيا مورد نظرتان هيچگونه مشكلي نداشته باشدي و اين كار را در كمترين زمان ممكن انجام دهيد.

صحبت از تيغه هاي تيز شد بهتر است بدانيد يكي از مهمترين تفاوت هاي محصول خرد كن سيب زميني ما با ديگر محصولات رد همين تيعپغه ها مي باشد. محصولات بي كيفيت معمولا داراي تيغه هاي كندي مي باشند و اگرم كند نباشند بعد از چند مرتبه استفاده ديگر كارايي اول را برايتان نخواهند داشت و عملا دستگاه بلا استفاده خواهند ماند.اما محصول اصلي با دارا بودن تيغه هاي بسيار برنده و با كيفيت مي تواند براي شما تاا سليان سال به مانند روز اولش برش بزند و تكه تكه نمايد.

نيازي نيست تا شما حتما يك آشپز حرفه اي و زبر دست باشيد هر كسي اين روزها با داشتن يكي زا اين محصولات مي تواند به مانند يك آشپز حرفه اي  و در كوتاه ترين زمان اقدام به خرد كردن انواع ميوه و سبزيجات نمايد بدون اينكه كوچكترين احساس خستگي در حين كار داشته باشد.

دستگاه خرد كن سيب زميني

اما تفاوت هاي در اختيار داشتن يك محصول اصلي با محصول تقلبي در چيست ؟

اولين تفاوت در  تيغه هاي محصول است. نايسر دايسر پلاس اصلي با تيغه هاي فولادي مي تواند هر چيزي را در كسري از ثانيه براي شما برش دهد و اين در حاليست كه محصول تقلبي از تيغه هاي به مراتب  بي كيفيت تر نسبت به مدل اصلي برخوردار بوده و همين در حين كار شما را دچار مشكل خواهد كرد.

بدنه محصول اصلي ساخته شده از جنس پلي كربنات  درجه يك است و بسيار شفاف و خوش رنگ مي باشد و رد ضمن ضد ضربه و ضد خش هم مي باشد و شستشوي آن بسيار راحت و اسان مي باشد.محصولات تقلبي از جنس بدنه بي كيفيت ساخته شده كه ممكن است با ضربه خوردن ترك بردارد و يا بشكند.

در كنار محصول اصلي شما يك رنده بسيار تيز و با كيفيت نيز دريافت خواهيد كرد.

محصول اصلي داراي چند سري مختلف است تا شما بتوانيد در ابعاد و اندازه هيا مختلف به برش اواع ميوه و سبزيجات بپردازيد.

خريد نايسر دايسر پلاس اصل با تيغه هاي اره اي آلماني

 

براي خريد تلفني اين محصول مي توانيد با شماره تلفن ۰۹۳۵۹۴۸۲۳۲۴  تماس بگيريد.

 

اما شما با خريد اينترنتي نايسر دايسر از فروشگاه تمام محتويات زير را دريافت خواهيد كرد :

۱- يك محفظه شيشه‎اي كه ساخته شده از جنس پلي كربنات با كيفيت است

۲- درپوش مخصوص نگهداري مواد غذايي

۳- صفحه مخصوص براي كار با دستگاه

۴- تيغه‎هاي قاچ كردن مواد غذايي (برش هاي ۴ و ۸ تكه)

۵- تيغه‎هاي خلال كردن مواد غذايي (كوچك و بزرگ)

۶- تيغه‎هاي خردكن نگيني (كوچك و بزرگ)

۷- تيغه برش ورقه اي چيبس ساز

۸- پوست كن بسيار تيز

۹- درپوش فشار دهنده مواد غذايي براي خرد شدن

۱۰- رنده كن بسيار تيز

۱۱- پوشش محافظ دست در هنگام كار با خردكن

۱۲- CD اموزشي

 

 
نايسردايسرپلاس , رنده نايسر دايسرپياز خرد كن دستيسالاد ساز نايسر دايسرسيب زميني خرد كن , سبزي خورد كن


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۴ دى ۱۳۹۶ساعت: ۰۱:۴۹:۳۲ توسط:ولي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :